Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Usługa / Towar

Jak dokładnie wygląda usługa regeneracji?

Dostarczasz nam niesprawną maglownicę, my weryfikujemy stopień uszkodzeń, jeżeli mieści się ona w podstawowym zakresie regeneracji (patrz poniżej) naprawiamy ją w ciągu 24h i odsyłamy pod wskazany adres.

Jeżeli stwierdzimy po weryfikacji, że uszkodzenia przekraczają podstawowy zakres naprawy (tzn. szlifowanie listwy, wymiana tłoczyska, wymiana tulei rozdzielacza itd.) skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia dodatkowego zakresu usługi.

Pamiętaj że zawsze masz prawo do rezygnacji z dalszej naprawy.

 

Jak wygląda zakup towaru regenerowanego?

Kupujesz od nas tak zwany gotowy towar z półki. Dokonujesz płatności zgodnej z cennikiem. Odbierasz towar osobiście lub wysyłamy Ci kurierem.

Plik do pobrania dokumentu zwrotu towaru.

POBIERZ

Podstawowy zakres regeneracji

  • Demontaż maglownicy*
  • Czyszczenie
  • Weryfikacja 
  • Polerowanie listwy oraz wałka atakującego
  • Wymiana oringów, simmeringów, teflonów prowadzących i ciśnieniowych 
  • Wymiana łożysk
  • Montaż maglownicy*
  • Kasowanie luzów 
  • Kontrola na stanowisku testowym 

* nie jest to demontaż i montaż z samochodu tylko 

Anulowanie zamówienia

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z przyczyn niezależnych od Nas.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.