Dostarczasz nam niesprawną maglownicę, my weryfikujemy stopień uszkodzeń, jeżeli mieści się ona w podstawowym zakresie regeneracji (patrz poniżej) naprawiamy ją w ciągu 24h i odsyłamy pod wskazany adres.
Jeżeli stwierdzimy po weryfikacji, że uszkodzenia przekraczają podstawowy zakres naprawy (tzn. szlifowanie listwy, wymiana tłoczyska, wymiana tulei rozdzielacza itd.) skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia dodatkowego zakresu usługi.
Pamiętaj że zawsze masz prawo do rezygnacji z dalszej naprawy.
Jak wygląda zakup towaru regenerowanego?
Kupujesz od nas tak zwany gotowy towar z półki. Dokonujesz płatności zgodnej z cennikiem. Odbierasz towar osobiście lub wysyłamy Ci kurierem.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.