Zestaw naprawczy obejmujący wszystkie niezbędne elementy do naprawy hydraulicznej przekładni kierowniczej.
Szukasz sposobu naprawienia swojej maglownicy?
Nowa, jest zdecydowanie za droga!
Używana, jest niepewna, bo nigdy nie wiadomo czy jest sprawna.
Regeneracja, pośredni wybór ale nie najlepszy.
Dobrze trafiłeś! Mam dla Ciebie zestaw naprawczy dzięki któremu w szybki i łatwy sposób naprawisz swoją maglownicę.
Naprawa przekładni kierowniczej jest stosunkowo prosta, o ile posiadasz wszystkie potrzebne elementy wymienne w przekładni.
Na YT jest niesamowicie dużo filmów które pokazują jak wymienić każdy z elementów.
W skład zestawu wchodzą:
- Uszczelniacz 24,00/37,10*7,00 1 szt.
- Uszczelniacz 28,00/38,00*9,00 2 szt.
- Uszczelniacz 20,00/30,20*6,00 1 szt.
- Górne kołpaki ochronne stelaża kierowniczego 1 szt.
- Pierścień teflonowy 35,60/38,20*2,00 4 szt.
- Pierścień teflonowy 42,50/45,00*4,40 1 szt.
- Pierścień teflonowy 42,50/45,10*2,00 1 szt.
- Pierścień teflonowy 41,80/45,30*1,95 1 szt.
- Pierścień gumowy C-2,70 d1-29,82 1 szt.
- Pierścień gumowy C-1,55 d1-31,00 4 szt.
- Pierścień gumowy C-2,05 d1-5,00 4 szt.
- Pierścień gumowy C-2,05 d1-37,00 1 szt.
- Pierścień gumowy C-3,05 d1-39,00 1 szt.
- Pierścień gumowy C-3,05 d1-31,00 1 szt.
- Pierścień gumowy C-4,10 d1-24,00 1 szt.
Najlepszym wyjściem będzie kupienie pełnego zestawu naprawczego i wymiana go we własnym zakresie!
Porównanie:
Nowa - ok. 2500 PLN
Regeneracja - ok. 600 PLN
Używana - ok. 400 PLN
Zestaw naprawczy - ok. 220 PLN !
Nie zwlekaj i kup teraz Twoje najlepsze rozwiązanie!